Δεν μπορούσαν ποτέ να φανταστούν πως οι δημιουργικές ιδέες τους θα τις οδηγούσαν στην επαγγελματική τους αποκατάσταση. Οι παρακάτω μαμάδες έχουν σίγουρα ένα κοινό, πέρα από την αγάπη τους για τα παιδιά τους: φαντασία! Ας δούμε τις δημιουργίες που τις έκαναν να ξεχωρίσουν.

Η Natalie Rebot σκέφτηκε έναν πρωτότυπο τρόπο να φέρει τα παιδιά κοντά στον μαγικό κόσμο των κλασικών βιβλίων. Για να μπορέσει να υλοποιηθεί αυτό το project, ζήτησε τη βοήθεια των διαδικτυακών της φίλων κι έτσι συγκεντρώθηκε ένα ποσό, με το οποίο ξεκίνησε. Το Moonlite είναι ένας εύκολος -στη χρήση -προβολέας για το κινητό τηλέφωνο, που μετατρέπει τα αγαπημένα παραμύθια του παιδιού σε μια μαγευτική εμπειρία. Χρησιμοποιεί τον φακό του τηλεφώνου για να προβάλλει μεγάλες, φωτεινές, ζωντανές εικόνες γνωστών βιβλίων στην οροφή ή τον τοίχο. Όλες οι λέξεις της ιστορίας συνδυάζονται με μουσική και ηχητικά εφέ.

Πηγή: mymoonlite.com


Η Susanne Georgi μετέτρεψε το δαχτυλικό αποτύπωμα του νεογέννητου μωρού της σε ένα υπέροχο μπρασελέ. Είχε αυτή την ιδέα, όταν η κόρη της γεννήθηκε πρόωρα και ήταν σε κρίσιμη κατάσταση. Μη γνωρίζοντας ότι η μικρή θα κατάφερνε να ζήσει τελικά, σκέφτηκε να κρατήσει κάτι από εκείνη, που θα μπορούσε να το έχει συνέχεια μαζί της για να τη θυμάται. Αργότερα η ιδέα αυτή εξελίχθηκε και η ίδια πλέον είναι ιδιοκτήτρια μίας πολύ επιτυχημένης επιχείρησης.

Πηγή: www.mollysprint.com


Η Jennifer Ruvalcaba είναι μια ιδιαίτερη μαμά. Της άρεσε πάντα να ντύνεται με κοστούμια και η μητέρα της έντυνε με στολές πριγκίπισσας εκείνη και την αδερφή της πολύ συχνά. Μεγαλώνοντας η νεαρή μητέρα από την Καλιφόρνια θέλησε να μοιραστεί αυτήν την αγάπη της για τις στολές με τα παιδιά της. Δυο χρόνια εξάσκησης και μαθημάτων ήταν αρκετά. Ξεκίνησε να ράβει στολές εμπνευσμένες από γνωστά παραμύθια. Και καθώς το σπίτι τους είναι μόλις 20 λεπτά από τον φανταστικό κόσμο της  Disneyland, οι επισκέψεις όλης της οικογένειας στο πάρκο είναι πολύ συχνές, (κάθε δεύτερη εβδομάδα). Κάθε στολή χρειάζεται από τρεις έως έξι ώρες για να ραφτεί. Η Jennifer αγοράζει τα υφάσματά της από ένα τοπικό μαγαζί, για να εξοικονομήσει χρήματα. Όταν η ιστορία της έγινε γνωστή μέσω του διαδικτύου, πολλοί ήταν εκείνοι που την ενθάρρυναν να κάνει τη δική της επιχείρηση και να πουλάει τις στολές που έραβε. Έτσι κι έγινε. Σήμερα 65.000 άτομα την ακολουθούν στο Instagram και θαυμάζουν τις νέες της δημιουργίες.

πηγή: Instagram/Random_Riley

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Μάρα Χαρμαντά
Η Μάρα Χαρμαντά από το 2002 που αποφοίτησε από το Τμήμα Δημοσιογραφίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, εργάζεται ως δημοσιογράφος σε διάφορα μέσα με σχεδόν διαρκή παρουσία στην τηλεόραση. Ειδικεύτηκε ως Σύνδεσμος Επικοινωνίας και παρακολούθησε σεμινάρια ορθού λόγου, ορθοφωνίας και μορφοφωνολογίας, social media και internet marketing. Αρχικά ως ρεπόρτερ δελτίων ειδήσεων και ενημερωτικών εκπομπών και στη συνέχεια ως αρχισυντάκτρια, υπεύθυνη καλεσμένων και παρουσιάστρια ενημερωτικών και ψυχαγωγικών εκπομπών υψηλής τηλεθέασης, συνεργάστηκε με πολλούς καταξιωμένους Έλληνες δημοσιογράφους σε κανάλια εθνικής εμβέλειας (Μega, Αlter, ΕΡΤ3, Εxtra3, Ε TV) και σε πολλά περιφερειακά κανάλια. Με ξένους δημοσιογράφους και παραγωγούς συνεργάστηκε στο πλαίσιο μετάδοσης και τηλεοπτικής παραγωγής αγώνων, παρουσίασης και δημιουργίας ντοκιμαντέρ. Επίσης, υπήρξε ανταποκρίτρια ξένων και ομογενειακών μέσων και υπεύθυνη Γραφείου Τύπου και Δ.Σ. εταιρίας με έδρα το Μόναχο. Στο ραδιόφωνο εργάστηκε ως παραγωγός καθημερινών εκπομπών. Το 2014 δημιούργησε την ιστοσελίδα www.sinapantima.gr. Γνωρίζει αγγλικά, γερμανικά και ιταλικά.